Pozycjonowanie - Cennik

Poznaj naszą ofertę

Decydując się na skorzystanie z usług BauerSEO możesz być pewien, że zatrudniasz najlepszych specjalistów z branży SEO / SEM. Posiadamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży. Nasze usługi zawsze dopasowujemy indywidualnie, mając na uwadze trzy podstawowe czynniki:

  • Twoje potrzeby – aby prowadzone działania przyniosły oczekiwany efekt;
  • Twoje możliwości – aby nie nadwyrężyć Twojego budżetu;
  • Potencjał Twojej strony www – aby przygotować długofalową strategię promocji i dalszego rozwoju Twojej firmy.

help Flagowe usługi naszej firmy to oczywiście profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie linków sponsorowanych Google AdWords. Zapraszmay do kolejnych podstron witryny, gdzie poznasz nas i nasza ofertę:

W naszej ofercie rozróżniamy 2 podstawowe modele współpracy: pozycjonowanie na frazy (z rozliczeniem za efekt, z opłatą stałą oraz rozliczeniem abonamentowym) lub pozycjonowanie pod kątem zwiększenia ogólnej widoczności witryny.

Jeśli nadal czujesz się niepewnie w świecie SEO oraz nie możesz zdecydować się na formę i rodzaj współpracy, zobacz jak wybrać SEO lub skontaktuj się z nami - służymy opinią i pomocą.

Ile kosztuje pozycjonowanie

Ceny za pozycjonowanie strony w Internecie ustalamy indywidualnie na podstawie wielu czynników, które weryfikujemy w trakcie negocjacji. Podczas przygotowywania oferty bierzemy pod uwagę takie elementy, jak zakres promocji strony i podejmowanych działań, liczba słów kluczowych w kontrakcie, czy cele biznesowe Twojej firmy. Oczywiście jest ona uzależniona od wybranego modelu współpracy. Promocja sklepu internetowego lub strony firmowej? Proponujemy rozwiązania szyte na miarę zarówno dla małych, lokalnych firm, jak i największych graczy w swojej branży. Na pierwszym etapie rozmów przygotujemy dla Ciebie zupełnie niezobowiązujący projekt kampanii SEO – przekonaj się sam o naszej skuteczności i pozwól Twojemu biznesowi rozwinąć skrzydła!

Pozycjonowanie pod frazy – opłata za efekt

Podstawą tego modelu współpracy jest rozliczenie za efekt, czyli za obecność wybranych wyrażeń kluczowych w top10 naturalnych wyników wyszukiwania Google. Jest to coraz mniej popularna forma promocji ze względu na małą elastyczność i ograniczenie tylko do konkretnej grupy wyrażeń. Proponowana głównie dla mniejszych firm, którym zależy na osiągnięcie rezultatu na dla konkretnych wyrażeń kluczowych. Końcowa opłata jest ograniczona budżetem ustalonym w trakcie negocjacji podczas podpisywania umowy.

Cennik pozycjonowania z opłatą za efekt

KonkurencyjnośćPoza TOP 10Cena za TOP 10-6Cena za TOP 5-4Cena za TOP 3-2Cena za TOP 1
Poniżej 100000 zł33 zł37 zł40 zł45 zł
10000 – 1000000 zł44 zł49 zł55 zł59 zł
100000 – 2500000 zł55 zł60 zł66 zł79 zł
250000 – 5000000 zł77 zł88 zł99 zł109 zł
500000 – 10000000 zł88 zł90 zł110 zł129 zł
Powyżej 10000000 zł122 zł150 zł170 zł189 zł

Ceny netto. Podane kwoty mogą ulec zmianie. Prosimy o potraktowanie cennika SEO orientacyjnie.


Pozycjonowanie pod frazy - opłata w trybie hybrydowym

Model współpracy oparty o płatność hybrydową – ze stałą opłatą abonamentową oraz częścią za efekt, gdzie cena za wyrażenie jest stosunkowa niższa. Oczywiście płatność za efekt również jest ograniczona wcześniej ustalonym budżetem. Większość środków z opłaty stałej jest przekazywana na inwestycje i stanowi zabezpieczenie działań pozycjonerskich.

Cennik pozycjonowania z opłatą stałą + efekt

KonkurencyjnośćOpłata stałaCena za TOP 10-6Cena za TOP 5-4Cena za TOP 3-2Cena za TOP 1
Poniżej 10000Minimum 150 zł27 zł32 zł35 zł39 zł
10000 – 10000037 zł39 zł45 zł49 zł
100000 – 25000047 zł51 zł57 zł69 zł
250000 – 50000067 zł77 zł87 zł99 zł
500000 – 100000077 zł88 zł97 zł119 zł
Powyżej 1000000107 zł127 zł150 zł169 zł

Ceny netto. Podane kwoty mogą ulec zmianie. Prosimy o potraktowanie cennika SEO orientacyjnie.


Pozycjonowanie pod frazy – opłata abonamentowa

W modelu z opłatą abonamentową koszt za pozycjonowanie strony jest stały. Jest to ostateczna cena usługi, dzięki czemu łatwo zaplanować wydatki na inwestycję. Dodatkowo opłata z góry pozwala na szersze zaplanowanie bardziej zaawansowanych działań pozycjonerskich oraz długofalowej koncepcji promocji witryny. Dowolność przy wymianie fraz zwiększa elastyczność współpracy.

Pozycjonowanie pod kątem zwiększenia widoczności witryny

Model w rozliczeniu abonamentowym skupiający się na pozycjonowaniu w celu zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Pełna elastyczność oraz ukazanie najmocniejszych stron serwisu internetowego wpływa na korzyść tego rozwiązania. Podejście do serwisu kompleksowo, bez ograniczeń w postaci listy wybranych fraz, zwiększy widoczność serwisu na coraz większą liczbę wyrażeń kluczowych.

Case study efektów pozycjonowania

Poniżej przedstawiamy efekty naszych działań w kontekście różnych typów stron wraz z odpowiednio dobranym modelem współpracy. Kluczowym aspektem skutecznego pozycjonowania jest analiza konkurencji, sprawdzenie rozpoznawalności i określenie promowanego branda oraz dobranie odpowiednich wyrażeń kluczowych już na samym początku współpracy.

Pozycjonowanie sklepu internetowego – najlepszym rozwiązaniem w przypadku promocji sklepów internetowych jest zwiększenie jego widoczności na wyrażenia long-tail – czyli wyrażenia bardziej szczegółowe, z tzw. dodatkowymi nośnikami. Są łatwiejsze do pozycjonowania, zwiększają CTR oraz wpływają docelowo na promocję tych trudniejszych wyrażeń. Pozycjonowanie można rozpaczać od promocji konkretnych produktów i jego wariantów, przechodząc coraz wyżej w hierarchii kategorii. W poniższym przypadku skupiliśmy się na optymalizacji kategorii pod kątem znanych producentów i typów urządzeń w branży leśnej. Dodanie treści, optymalizacja sekcji head oraz eliminacja duplikatów przyniosły już po 3 miesiącach pierwsze efekty we wzrostach wejść na stronę.

Efekty pozycjonowania sklepu


Pozycjonowanie lokalne – najlepszym rozwiązaniem w przypadku promocji sklepów internetowych jest zwiększenie jego widoczności na wyrażenia long-tail – czyli wyrażenia bardziej szczegółowe, z tzw. dodatkowymi nośnikami. Są łatwiejsze do pozycjonowania, zwiększają CTR oraz wpływają docelowo na promocję tych trudniejszych wyrażeń. Pozycjonowanie można rozpaczać od promocji konkretnych produktów i jego wariantów, przechodząc coraz wyżej w hierarchii kategorii. W poniższym przypadku skupiliśmy się na optymalizacji kategorii pod kątem znanych producentów i typów urządzeń w branży leśnej. Dodanie treści, optymalizacja sekcji head oraz eliminacja duplikatów przyniosły już po 3 miesiącach pierwsze efekty we wzrostach wejść na stronę.

Efekty pozycjonowania lokalnego


Pozycjonowanie strony firmowej – kluczowym aspektem promocji strony firmowej było określenie wyrażeń kluczowych, które pozwoliły na skuteczny wzrost ruchu na stronie i zwiększenie rozpoznawalności marki. Pierwsze działania optymalizacyjne pozwoliły na delikatne wzrosty, indeksacja kolejnych treści oraz wpisy w katalogach i promocja branda zwiększały skuteczność w kolejnych miesiącach. Na wykresach można zauważyć zauważalny ruch w dni robocze (spadek dla weekendów i okresów świątecznych). Świadczy to o odpowiednim określeniu odbiorcy strony, czyli klienta biznesowego.

Efekty pozycjonowania strony firmowej


Co jest potrzebne aby skorzystać z naszych usług?

Przede wszystkim chęć zaistnienia w Internecie oraz otwarta relacja biznesowa z firmą pozycjonującą. Nie obędzie się również bez strony internetowej. W ramach naszych usług prowadzimy działania webmasterskie, jednak sami nie tworzymy nowych stron internetowych. Nie masz jeszcze strony? Wykorzystaj nasze porady w budowaniu przyjaznej strony internetowej pod kątem SEO i wyprzedź konkurencję już na starcie.

Gdy posiadasz stronę internetową, niezbędne do współpracy będą:

  • dostęp na poziomie administratora do panelu zarządzania treścią witryny CMS,
  • dostęp do plików źródłowych witryny w celu modyfikacji kodu, np. poprzez dostęp do serwer FTP na którym znajduje się strona internetowa.

Bez możliwości wykonania zmian optymalizacyjnych nie wpłyniemy na możliwie największą liczbę czynników rankingujących. W przypadku współpracy z firmą zarządzającą stroną przygotowujemy dokumenty z zaleceniami do wdrożenia na stronie oraz monitorujemy postęp prac.

Zacznij promocję serwisu już dzisiaj!
Podaj adres strony, którą chcesz promować: