Optymalizacja strony WWW pod k膮tem SEO

Optymalizacja strony to istotny czynnik pozycjonowania!

Pozycjonowanie strony internetowej to proces bardzo z艂o偶ony. Jednym z podstawowych dzia艂a艅 obejmuj膮cych strategi臋 promocji jest optymalizacja strony www, czyli dostosowanie i modyfikacja kodu 藕r贸d艂owego i tre艣ci strony internetowej pod k膮tem wymaga艅 wyszukiwarek internetowych.

Wskazane typy optymalizacji maj膮 na celu przede wszystkim popraw臋 struktury witryny, jej dopasowania do wyra偶e艅 kluczowych oraz zwi臋kszenie ruchu na stronie. Zar贸wno optymalizacja tre艣ci jak i kodu 藕r贸d艂owego odgrywaj膮 decyduj膮ce rol臋 w procesie pozycjonowania witryny.

Na czym wi臋c polega optymalizacja pod k膮tem SEO? Na jakie elementy przede wszystkim nale偶y zwr贸ci膰 uwag臋? Postaramy si臋 przedstawi膰 najwa偶niejsze aspekty optymalizacji strony internetowej w poni偶szym artykule.

Optymalizacja sekcji head

Znaczniki tytu艂u i opisu to wizyt贸wka strony w wynikach wyszukiwania i spos贸b na jego wyr贸偶nienie. Tytu艂y przedstawiaj膮 tematyk臋 wyszukanej podstrony, natomiast opisy maj膮 na celu zach臋ci膰 u偶ytkownik do odwiedzin. Odpowiednia modyfikacja znacznik贸w pozwoli robotom wyszukiwarek skorelowa膰 tematyk臋 podstrony z wyra偶eniami kluczowymi. Znajduj膮 si臋 one w sekcji head dokumentu HTML.

Wynik Google

Jak powinny wygl膮da膰 znaczniki meta-title oraz meta-descrption?

Znacznik meta-title

Title

Znaczniki tytu艂u powinny w jak najbardziej trafny i naturalny spos贸b przedstawi膰 tre艣膰 podstrony. B臋dzie si臋 on r贸偶ni艂 w zale偶no艣ci od typu strony 鈥 w ten spos贸b w tytule strony g艂贸wnej powinny znale藕膰 si臋 og贸lne wyra偶enia kluczowe, kt贸re jasno precyzuj膮c tematyk臋 ca艂ej strony lub opisuj膮 profil dzia艂alno艣ci firmy. Dla podstron ofertowych powinny przedstawia膰 produkt lub us艂ug臋, kt贸ra wy艣wietli si臋 po klikni臋ciu w wynikach wyszukiwania. Warto uzupe艂ni膰 tytu艂 o nazw臋 firmy w celu wzmocnienia marki. Nale偶y r贸wnie偶 pami臋ta膰 o d艂ugo艣ci tytu艂u, Google nie wy艣wietli w tym polu tre艣ci d艂u偶szej ni偶 oko艂o 55-60 znak贸w, wi臋c zamieszczanie zbyt du偶ej ilo艣ci wyra偶e艅 nie przyniesie pozytywnego skutku. Czy nale偶y optymalizowa膰 ka偶d膮 podstron臋? W pierwszej kolejno艣ci optymalizujemy stron臋 g艂贸wn膮, najwa偶niejsze strony oferty oraz najch臋tniej odwiedzane witryny przez u偶ytkownik贸w.

Podsumowuj膮c, zoptymalizowany tytu艂 powinien:

  • by膰 unikalny w skali serwisu,
  • zawiera膰 wyra偶enia kluczowe,
  • by膰 precyzyjny i nie d艂u偶szy ni偶 55-60 znak贸w,
  • ko艅czy膰 si臋 na nazwie firmy.

Znacznik meta-description

Description

W stosunku do tytu艂u, opis jest mniej istotny dla pozycjonowania strony. Odgrywa za to kluczow膮 rol臋 w zach臋caniu u偶ytkownika do wej艣cia na stron臋. W miar臋 mo偶liwo艣ci powinien naturalnie opisywa膰 zawarto艣膰 podstrony z u偶yciem zwrot贸w CTA (ang. Call to Action, czyli komunikat wzywaj膮cy u偶ytkownika do dzia艂ania, klikni臋cia w link, zakupu) wp艂ywaj膮cych na potencjalnego klienta. Tre艣膰 opisu powinna zawiera膰 co najmniej 140 znak贸w. W przypadku stron opartych o bazy danych np. sklepy internetowe warto generowa膰 go automatycznie, ale pami臋taj膮c o jego unikalno艣ci i odpowiedniej prezentacji za pomoc膮 atrybut贸w produktu. Pozostawienie pustego znacznika spowoduje, 偶e Google automatycznie wy艣wietli w wynikach opis pobrany z tekst贸w na stronie, przez co tracimy kontrol臋 nad jego tre艣ci膮.

Podsumowuj膮c, zoptymalizowany opis powinien:

  • czytelnie i naturalnie opisywa膰 stron臋,
  • zach臋ca膰 do odwiedzin,
  • zawiera膰 oko艂o 140-160 znak贸w.

Indeksacja strony w wyszukiwarce

Odpowiednio zoptymalizowana witryna powinna by膰 艂atwo dost臋pna dla u偶ytkownika i u艂atwia膰 indeksacj臋 robotom wyszukiwarek internetowych. Szczeg贸艂owa analiza serwisu pozwoli na okre艣lenie czy wszystkie adresy witryny powinny zosta膰 zaindeksowane. Duplikaty podstron, strony niskiej jako艣ci powielaj膮ce schematy czy wyniki z wyszukiwarki wewn臋trznej mog膮 obni偶a膰 warto艣膰 serwisu.

W pocz膮tkowej fazie optymalizacji strony www nale偶y zweryfikowa膰 czy witryna przekazuje instrukcje zezwalaj膮ce robotom na indeksacj臋 serwisu lub wej艣cie na stron臋 okre艣lone, m.in. za pomoc膮 znacznika meta-robots lub pliku robots.txt. Niezb臋dna jest r贸wnie偶 weryfikacja poprawno艣ci wdro偶enia znacznik贸w canonical. Element meta-robots i canonical tak jak wymienione znaczniki tytu艂u i opisu s膮 艣ci艣le zwi膮zane z kodem 藕r贸d艂owym i znajduj膮 si臋 w sekcji head witryny.

Meta-tag robots

Korzystaj膮c z tagu robots o warto艣ci noindex mamy mo偶emy indeksowania konkretnych adres贸w URL w serwisie. Nie jest to blokada wej艣cia na stron臋 dla robota. Do poprawnego korzystania z tej instrukcji konieczne jest odblokowanie serwisu w pliku robots.txt. Robot wyszukiwarki odnajduj膮c na stronie tag noindex, powinien j膮 ca艂kowicie wyeliminowa膰 z wynik贸w wyszukiwania.

Przyk艂adowy kod 藕r贸d艂owy prezentuj膮cy instrukcj臋 zezwalaj膮c膮 na indeksacj臋 strony:

Meta-robots

Najpopularniejsze warianty instrukcji:

  • index, follow 鈥 indeksuj stron臋, pod膮偶aj za linkami,
  • noindex, follow 鈥 nie indeksuj strony, pod膮偶aj za linkami,
  • noindex, nofollow 鈥 nie indeksuj strony, nie pod膮偶aj za linkami wewn臋trznymi.

W zale偶no艣ci od przeznaczenia danej podstrony nale偶y wybra膰 odpowiedni膮 instrukcj臋. Brak znacznika meta robots w sekcji head nie jest b艂臋dem optymalizacyjnym 鈥 w takim przypadku roboty wyszukiwarek domy艣lnie b臋d膮 indeksowa膰 ca艂膮 zawarto艣膰 witryny.


Plik robots.txt

Inny sposobem na blokowanie adres贸w URL jest u偶ycie zestawu polece艅 w pliku robots.txt. Plik ten znajduj臋 w katalogu g艂贸wnym strony internetowej. Za pomoc膮 prostych instrukcji allow/disallow mo偶emy dowolnie blokowa膰 zasoby strony do indeksacji, g艂贸wnie tych nie zawieraj膮cych sekcji head jak grafiki, pliki stylu CSS lub w razie konieczno艣ci ca艂e katalogi. Warto pami臋ta膰, i偶 zablokowanie kluczowych w serwisie grafik czy skrypt贸w nie pozwoli Google skutecznie zrenederowa膰 pe艂nej zawarto艣ci witryny wp艂ywaj膮c niekorzystnie na pozycjonowanie strony. Plik robots.txt pozwala r贸wnie偶 zdefiniowa膰 typy robot贸w internetowych, kt贸re maj膮 dost臋p do strony.

Jak wygl膮da plik robots.txt?

Podstawowe instrukcje u偶ywane w pliku:

  • user-agent 鈥 okre艣la nazw臋 lub grup臋 bot贸w dla kt贸rych maj膮 zosta膰 wykonane instrukcji, u偶ycie * odno艣ni si臋 do wszystkich dost臋pnych bot贸w,
  • allow 鈥 instrukcja zezwalaj膮ca na wej艣cie bota na stron臋, katalog na serwerze, konkretny adres lub typ plik贸w,
  • disallow 鈥 instrukcja zabraniaj膮ca na wej艣cie bota,
  • sitemap 鈥 wskazuje map臋 witryny.

Przyk艂adowa konfiguracja pliku robots.txt:

robots.txt

W takim razie kiedy korzysta膰 z pliku robots.txt?

  • gdy nie chcesz udost臋pni膰 w indeksie wszystkich zasob贸w witryny jak np. grafiki czy zdj臋cia,
  • gdy chcesz udost臋pni膰 strony tylko dla konkretnych robot贸w internetowych np. Google lub Bing,
  • gdy jeste艣 w trakcie budowania strony i nie chcesz udost臋pni膰 wersji testowej serwisu.

Je偶eli nie chcesz blokowa膰 偶adnych zasob贸w witryny, po prostu nie umieszczaj pliku robots.txt albo wype艂nij go podstawow膮 konfiguracj膮.

Znacznik canonical 鈥 wskazywanie wersji kanonicznej strony

Znacznik tag canonical r贸wnie偶 znajduj臋 si臋 w sekcji head dokumentu HTML. Jest to tag wskazuj膮cy adres URL do wersji kanonicznej, czyli 鈥瀘ryginalnej鈥 podstrony z kt贸rej duplikowana jest tre艣膰. Korzystamy z niego w przypadku, gdy dwie podstrony w serwisie posiadaj膮 identyczne tre艣ci i s膮 dost臋pne pod r贸偶nymi adresami URL. Okre艣lenie wersji kanonicznej jasno deklaruje robotom wyszukiwarek wa偶niejsz膮, oryginaln膮 podstron臋, kt贸ra powinna zosta膰 zaindeksowana. Niestety nawet drobne b艂臋dy we wdro偶eniu znacznika canonical spowoduj膮, i偶 nie b臋dzie on respektowany przez wyszukiwark臋 i pozwoli na indeksacj臋 duplikat贸w, b膮d藕 zaburzy proces indeksacji. Podstawowe b艂臋dy we wdro偶eniu zwi膮zane s膮 z podaniem nieprawid艂owego odno艣nika do wersji kanonicznej b膮d藕 wskazaniem b艂臋dnej domeny.

Poni偶ej przyk艂ad tagu, wskazuj膮cego stron臋 g艂贸wn膮 jako wersj臋 kanoniczn膮:

robots.txt

Istniej膮 r贸wnie偶 inne sposoby okre艣laj膮ce status witryny, kt贸re wp艂ywaj膮 na ich interpretacj臋 przez roboty wyszukiwarek. W ramach optymalizacji serwisu nale偶y zweryfikowa膰 i monitorowa膰 tak偶e nag艂贸wki HTTP czy instrukcje w pliku serwerowym .htaccess.

Prezentacja i optymalizacja tre艣ci

Jednym z kluczowych element贸w strony przyjaznej pod k膮tem SEO jest prezentacja i optymalizacja tre艣ci. Sk艂adaj膮 si臋 na ni膮 zar贸wno teksty w postaci artyku艂贸w czy opis贸w produkt贸w oraz media takie jak grafika, zdj臋cia oraz materia艂y video. Kwestie dotycz膮ce optymalizacji grafiki przedstawili艣my ju偶 w innym artykule na stronie. Zastosowanie konkretnych zasad w tworzenia tekstu wp艂ynie korzystnie na pozycjonowanie witryny.

Poni偶ej przedstawiamy wskaz贸wki, kt贸re zalecamy stosowa膰 przy tworzeniu warto艣ciowych dla u偶ytkownika tre艣ci i elementy na kt贸re zwracamy uwag臋 przy ich analizie pod k膮tem SEO.

Optymalizuj膮c i tworz膮c tekst na stron臋 pami臋taj o:

  • unikalno艣ci tre艣ci 鈥 nie kopiuj tekst贸w z innych stron, tylko unikalne tre艣ci w skali internetu pozwol膮 wyr贸偶ni膰 stron臋 i zach臋ci膰 u偶ytkownika do sp臋dzenia na niej czasu. Pojawianie si臋 tych samych tre艣ci w obr臋bie serwisu spowoduj膮 niech臋膰 u偶ytkownika do dalszego pozostania na stronie, dlatego witryny posiadaj膮ce unikalny content wysokiej jako艣ci s膮 bardziej warto艣ciowe, przez co lepiej oceniane przez roboty.
  • wykorzystaniu wyra偶e艅 kluczowych 鈥 tworz膮c tekst zaplanuj umieszczenie w nim wyra偶e艅 kluczowych. Wspomog膮 one pozycjonowanie witryny. Google jako wyszukiwarka tekstowa przeszukuje zawarto艣膰 witryny i to na jej podstawie ocenia tematyk臋 podstrony. Stosuj膮c kolokacje i synonimy naturalnie zwi臋kszysz tematyk臋 serwisu, unikaj膮c przy tym sztucznego upychania wyra偶e艅 kluczowych.
  • d艂ugo艣ci tekstu 鈥 tw贸rz obszerne i szczeg贸艂owe tre艣ci, kt贸re w pe艂ni odpowiadaj膮 na zapytanie u偶ytkownika. Zamieszczenie zbyt kr贸tkiego i lakonicznego tekstu nie odpowie skutecznie na pytanie klienta i mo偶e spowodowa膰 odej艣cie klienta ze strony.
  • widoczno艣膰 tekstu 鈥 nie ukrywaj tekstu na stronie, gdy偶 mo偶esz zosta膰 za to ukarany. Takie zabiegi mog膮 zosta膰 odebrane przez Google jako pr贸by manipulacji rankingiem strony.
  • przejrzysto艣ci i prezentacji 鈥 dziel tre艣膰 na akapity, formatuj tekst i stosuj odpowiednie nag艂贸wki HTML. Przejrzyste i czytelne tre艣ci s膮 bardziej atrakcyjne oraz lepiej okre艣laj膮 tematyk臋 podstrony. W zale偶no艣ci od typu odbiorcy umieszczenie dodatkowych grafik, prezentacji czy materia艂贸w wideo mo偶e okaza膰 si臋 bardziej po偶膮dane i lepiej odpowie na zapytanie u偶ytkownika.
  • aktualizacji tre艣ci 鈥 dbaj o stworzone ju偶 tre艣ci, sprawdzaj czy wymagaj膮 one aktualizacji. Przestarza艂e informacje na stronie zniech臋caj膮 u偶ytkownik贸w i trac膮 szanse na lepszy ranking.
  • content marketingu 鈥 zastosuj si臋 do podstawowych zasad content marketingu i 艣wiadomie buduj wizerunek marki w Internecie poprzez sp贸jne tre艣ci.

Duplikaty tre艣ci

Jednym z podstawowych element贸w optymalizacji tre艣ci jest zachowanie jej unikalno艣ci. Nie zawsze autor artyku艂u ma wp艂yw na unikalno艣膰 po publikacji tekstu. Mo偶e zosta膰 on skopiowany przez innych u偶ytkownik贸w sieci. A co w momencie, gdy duplikaty tworz膮 si臋 鈥瀞ame鈥? Rozpocznijmy od definicji duplicate content.

Duplicate content (duplikat tre艣ci) 鈥 jest to powielona tre艣膰 wyst臋puj膮ca zar贸wno w obr臋bie serwisu (wewn臋trzne), jak i na serwisach konkurencyjnych (zewn臋trzne). Powielanie tre艣ci, mo偶e zosta膰 odebrane przez roboty jako pr贸ba manipulacji pozycj膮 witryny w rankingach wyszukiwarek. Aby zapobiec powstawaniu duplikat贸w nale偶y trzyma膰 si臋 kilku prostych zasad.


Jak sprawdzi膰 czy mamy do czynienia z duplicate content?

Wystarczy wklei膰 fragment tre艣ci ze strony do wyszukiwarki Google i wy艣wietli膰 wyniki wyszukiwania. W odpowiedzi pojawi膮 si臋 witryny na kt贸rych ta tre艣膰 wyst臋puje. Oczywi艣cie na pierwszych miejscu pojawi tekst uznawany przez Google za oryginalny.

Duplikat tre艣ci


Jak unika膰 i usuwa膰 duplikaty?

  • przekierowania 301 鈥 prosty zabieg przekierowania odwiedzaj膮cego ze strony kopiuj膮cej do strony oryginalnej. Mo偶e mie膰 swoje zastosowanie zar贸wno do przekierowania ca艂ego serwisu jak i pojedynczych podstron. Wymuszaj膮c przekierowanie pomi臋dzy wersjami witryny (np. domena.pl oraz www.domena.pl) unikniemy indeksacji duplikat贸w.
  • wskazywanie wersji kanonicznej 鈥 stosowanie znacznika canonical wska偶e robotom wyszukiwarek autora tre艣ci. Stosowany cz臋sto przy publikacjach i rozpowszechnianiu artyku艂贸w w serwisach zewn臋trznym. Stanowi alternatywne rozwi膮zanie do przekierowania czy meta-robots w przypadku istnienia w serwisie wi臋cej ni偶 dw贸ch nier贸偶ni膮cych si臋 mi臋dzy sob膮 podstron, ale wyst臋puj膮cych pod r贸偶nymi adresami URL.
  • meta-tag robots z atrybutem noindex 鈥 wdra偶any w przypadku istnienia podstron podobnych do siebie jak np. filtry i sortowania, strony do druku b膮d藕 nowo opublikowane podstrone, kt贸re nie zawieraj膮 jeszcze warto艣ciowych tre艣ci. Strony b臋d膮 nadal widoczne dla u偶ytkownika, ale nie b臋d膮 dodawane do indeksu Google.
  • usuwanie powielonej tre艣ci 鈥 je偶eli w serwisie wyst臋puj膮 strony podobne np. opisuj膮ce t膮 sam膮 us艂ug臋 w innym mie艣cie, warto rozwa偶y膰 usuni臋cie jednej z nich i po艂膮czenie informacji w jedn膮 podstron臋. W przypadku publikacji np. opis贸w produkt贸w na portalach spo艂eczno艣ciowych czy w por贸wnywarkach powinny zosta膰 one przeredagowane w spos贸b, kt贸ry pozwoli zachowa膰 ich unikalno艣膰.
  • zapoznanie si臋 z CMS, czyli systemem zarz膮dzania tre艣ci膮 鈥 spos贸b prezentacji tre艣ci witryny przez popularne silniki stron www mo偶e prowadzi膰 do wyst臋powania wewn臋trznych duplikat贸w tre艣ci. Przyk艂adem mo偶e by膰 blog, gdzie nowo zamieszczone tre艣ci mog膮 si臋 pojawi膰 zar贸wno na stronie g艂贸wnej, w kategorii wpisu i w samym wpisie, tworz膮c tym samem duplicate content.


Dane strukturalne

Dane strukturalne to coraz bardziej licz膮cy si臋 aspekt optymalizacji strony. Umieszczenie ich na stronie jest jednym element贸w dostosowania strony pod k膮tem SEO. Umo偶liwiaj膮 lepsze odczytanie i analiz臋 strony przez roboty wyszukiwarek internetowych. Pozwalaj膮 r贸wnie偶 na skorzystanie z wszystkich mo偶liwo艣ci wynik贸w wyszukiwania. Mo偶esz wyr贸偶ni膰 swoj膮 stron臋 poprzez prezentacj臋 bezpo艣rednio w wynikach np. oceny, przepis贸w czy materia艂贸w wideo.

Opinie w SERP

Stosuj膮c dane strukturalne do oznaczania element贸w na stronie jak i zachowania standardu NAP zwi臋kszamy warto艣膰 serwisu, co oczywi艣cie pozytywnie wp艂ywa na pozycjonowanie strony. Obecno艣膰 w grafach wiedzy czy dodatkowe elementy w SERP mog膮 wygenerowa膰 wi臋kszy ruch na stron臋, przynosz膮c kolejne korzy艣ci.

Opinie w SERP

Podczas wykonywania optymalizacji mo偶na sprawdzi膰 czy dane strukturalne s膮 zainstalowane na stronie. Najcz臋艣ciej s膮 one umieszczone za pomoc膮 kodu 藕r贸d艂owego zgodnego ze standardami schema.org. Obecno艣膰 takiego kodu mo偶na sprawdzi膰 za pomoc膮 narz臋dzia do testowania danych strukturalnych udost臋pnionego przez Google:https://search.google.com/structured-data/testing-tool?hl=pl. Je偶eli na stronie brakuje danych strukturalnych, warto rozwa偶y膰 ich wdro偶enie, oczywi艣cie stosuj膮c je zgodnie ze standardami schema.org i budow膮 serwisu.

Technologia wykonania strony

Obszarem dodatkowej uwagi jest technologia wykonania strony internetowej. Buduj膮c stron臋 przyjazn膮 pod SEO nale偶y zwr贸ci膰 uwag臋 na fundamentalne elementy strony, kt贸re u艂atwi膮 p贸藕niejsz膮 nawigacj臋 po serwisie zar贸wno robotom wyszukiwarek jak i u偶ytkownikom.

Na co w szczeg贸lno艣ci zwr贸ci膰 uwag臋?

  • przyjazne adresy URL 鈥 poszczeg贸lne adresy URL powinny by膰 mo偶liwie kr贸tkie i sugerowa膰 u偶ytkownikowi tre艣ci jaka znajduj臋 si臋 pod odno艣nikiem. Adresy nie powinny zawiera膰 parametr贸w, polskich znak贸w oraz wielkich liter. Jako separator w adresie zalecamy korzystanie z my艣lnika, kt贸re roboty traktuj膮 jako przerw臋 pomi臋dzy wyrazami.

    Przyk艂ad nieprzyjaznego adresu URL dla:
    www.example.com/index.php?p1=oferta&p2=pozycjonowanie

    Przyk艂ad przyjaznego adresu URL:
    www.example.com/oferta/pozycjonowanie-stron
  • mapa witryny w pliku xml 鈥 stosowana w przypadku uruchomieniu nowego serwisu b膮d藕 przy problemach z indeksowaniem. Stworzenie mapy witryny obejmuj膮cej wszystkie warto艣ciowe podstrony (r贸wnie偶 grafiki lub dokumenty) i zg艂oszenie jej w Google Search Console pomo偶e w nawigacji robotom wyszukiwarek internetowych.
  • nawigacja w witrynie 鈥 strona powinna posiada膰 przejrzyst膮 struktur臋. Najwa偶niejsze podstrony powinny by膰 dost臋pne ju偶 za pomoc膮 3-4 klikni臋cia. Obecno艣膰 na stronie tzw. nawigacji okruszkowej (breadcrumbs) b膮d藕 rozwijane menu u艂atwia poruszanie po witrynie.
  • przestarza艂e technologie 鈥 nale偶y unika膰 stosowania przestarza艂ych technologii na stronie np. animacji Flash. Nie jest ona indeksowana przez roboty wyszukiwarek i coraz cz臋艣ciej nie jest wspierana nawet przez przegl膮darki internetowe przez co nie wy艣wietla si臋 u偶ytkownikom.
  • szybko艣膰 i mobilno艣膰 鈥 strona internetowa powinna by膰 dostosowana do urz膮dze艅 mobilnych. W tej chwili ruch z urz膮dze艅 mobilnych stanowi blisko 40% og贸艂u u偶ytkownik贸w. Coraz istotniejszym czynnikiem jest szybko艣膰 艂adowania witryny 鈥 dostosowanie kodu 藕r贸d艂owego czy kompresja grafiki jest jednym podstawowych element贸w optymalizacji szybko艣ci 艂adowania witryny.


Czy raz zoptymalizowana strona b臋dzie zawsze rankingowa膰?

Odpowied藕 brzmi: NIE! Proces optymalizacji witryny to proces ci膮g艂y. Wraz z rozwojem serwisu b臋dzie on wymaga艂 dalszych modyfikacji i udoskonale艅. Nowe podstrony b臋d膮 wymaga膰 kolejnych dzia艂a艅 optymalizacyjnych. Zwi臋kszona widoczno艣膰 serwisu pozwoli r贸wnie偶 na promocj臋 na zupe艂nie nowe wyra偶enia kluczowe. Zmieniaj膮ce si臋 trendy i ci膮g艂e aktualizacje algorytmu wyszukiwarek wymuszaj膮 kolejne dzia艂ania optymalizacyjne, dlatego tak wa偶ne jest sta艂e monitorowanie kondycji strony i jej obecno艣ci w internecie.

Nasi specjali艣ci pomog膮 Pa艅stwu w przebrni臋ciu przez wszystkie poruszone powy偶ej kwestie. Jeste艣 zainteresowany audytem SEO swojej strony? Skontaktuj si臋 z nami.

馃摚 Zacznij pozycjonowanie strony ju偶 dzisiaj! 馃摚
Podaj adres strony, kt贸r膮 chcesz promowa膰: