Pozycjonowanie - Cennik

Poznaj naszą ofertę

Decydując się na skorzystanie z usług BauerSEO możesz być pewien, że zatrudniasz najlepszych specjalistów z branży SEO / SEM. Posiadamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży. Nasze usługi zawsze dopasowujemy indywidualnie, mając na uwadze trzy podstawowe czynniki:

  • Twoje potrzeby – aby prowadzone działania przyniosły oczekiwany efekt;
  • Twoje możliwości – aby nie nadwyrężyć Twojego budżetu;
  • Potencjał Twojej strony www – aby przygotować długofalową strategię promocji i dalszego rozwoju Twojej firmy.

help Flagowe usługi naszej firmy to oczywiście profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie linków sponsorowanych Google Ads (AdWords). Zapraszmay do kolejnych podstron witryny, gdzie poznasz nas i nasza ofertę:

W naszej ofercie rozróżniamy 2 podstawowe modele współpracy: pozycjonowanie na frazy (z opłatą stałą oraz rozliczeniem abonamentowym) lub pozycjonowanie pod kątem zwiększenia ogólnej widoczności witryny.

Jeśli nadal czujesz się niepewnie w świecie SEO oraz nie możesz zdecydować się na formę i rodzaj współpracy, zobacz jak wybrać SEO lub skontaktuj się z nami - służymy opinią i pomocą.

Ile kosztuje pozycjonowanie

Ceny za pozycjonowanie strony w Internecie ustalamy indywidualnie na podstawie wielu czynników, które weryfikujemy w trakcie negocjacji. Podczas przygotowywania oferty bierzemy pod uwagę takie elementy, jak zakres promocji strony i podejmowanych działań, liczba słów kluczowych w kontrakcie, czy cele biznesowe Twojej firmy. Oczywiście jest ona uzależniona od wybranego modelu współpracy. Promocja sklepu internetowego lub strony firmowej? Proponujemy rozwiązania szyte na miarę zarówno dla małych, lokalnych firm, jak i największych graczy w swojej branży. Na pierwszym etapie rozmów przygotujemy dla Ciebie zupełnie niezobowiązujący projekt kampanii SEO – przekonaj się sam o naszej skuteczności i pozwól Twojemu biznesowi rozwinąć skrzydła!

Pozycjonowanie pod frazy - opłata w trybie hybrydowym

Model współpracy oparty o płatność hybrydową – ze stałą opłatą abonamentową oraz częścią za efekt, gdzie cena za wyrażenie jest stosunkowa niska. Samo rozliczenie za efekt oznacza rozliczenie za obecność wybranych wyrażeń kluczowych w top10 naturalnych wyników wyszukiwania Google. Oczywiście płatność za efekt również jest ograniczona wcześniej ustalonym budżetem. Większość środków z opłaty stałej jest przekazywana na inwestycje i stanowi zabezpieczenie działań pozycjonerskich.

Cennik pozycjonowania z opłatą stałą + efekt

KonkurencyjnośćOpłata stałaPoza TOP 10Cena za TOP 10-6Cena za TOP 5-4Cena za TOP 3-2Cena za TOP 1
Poniżej 50000Minimum 200 złbez opłat80 zł120 zł130 zł160 zł
50000 – 100000bez opłat95 zł130 zł150 zł180 zł
100001 – 500000bez opłat110 zł150 zł165 zł195 zł
250001 – 1000000bez opłat130 zł165 zł180 zł210 zł
1000001 – 1500000bez opłat145 zł190 zł205 zł230 zł
Powyżej 1500000bez opłatceny ustalane indywidualnie

Ceny netto. Podane kwoty mogą ulec zmianie. Prosimy o potraktowanie cennika SEO orientacyjnie.


Pozycjonowanie pod frazy – opłata abonamentowa

W modelu z opłatą abonamentową koszt za pozycjonowanie strony jest stały. Jest to ostateczna cena usługi, dzięki czemu łatwo zaplanować wydatki na inwestycję. Dodatkowo opłata z góry pozwala na szersze zaplanowanie bardziej zaawansowanych działań pozycjonerskich oraz długofalowej koncepcji promocji witryny. Dowolność przy wymianie fraz zwiększa elastyczność współpracy.

Pozycjonowanie pod kątem zwiększenia widoczności witryny

Model w rozliczeniu abonamentowym skupiający się na pozycjonowaniu w celu zwiększenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Pełna elastyczność oraz ukazanie najmocniejszych stron serwisu internetowego wpływa na korzyść tego rozwiązania. Podejście do serwisu kompleksowo, bez ograniczeń w postaci listy wybranych fraz, zwiększy widoczność serwisu na coraz większą liczbę wyrażeń kluczowych.

Case study efektów pozycjonowania

Poniżej przedstawiamy efekty naszych działań w kontekście różnych typów stron wraz z odpowiednio dobranym modelem współpracy. Kluczowym aspektem skutecznego pozycjonowania jest analiza konkurencji, sprawdzenie rozpoznawalności i określenie promowanego branda oraz dobranie odpowiednich wyrażeń kluczowych już na samym początku współpracy.

Pozycjonowanie sklepu internetowego – najlepszym rozwiązaniem w przypadku promocji sklepów internetowych jest zwiększenie jego widoczności na wyrażenia long-tail – czyli wyrażenia bardziej szczegółowe, z tzw. dodatkowymi nośnikami. Są łatwiejsze do pozycjonowania, zwiększają CTR oraz wpływają docelowo na promocję tych trudniejszych wyrażeń. Pozycjonowanie można rozpaczać od promocji konkretnych produktów i jego wariantów, przechodząc coraz wyżej w hierarchii kategorii. W poniższym przypadku skupiliśmy się na optymalizacji kategorii pod kątem znanych producentów i typów urządzeń w branży leśnej. Dodanie treści, optymalizacja sekcji head oraz eliminacja duplikatów przyniosły już po 3 miesiącach pierwsze efekty we wzrostach wejść na stronę.

Efekty pozycjonowania sklepu


Pozycjonowanie lokalne – najlepszym rozwiązaniem w przypadku promocji sklepów internetowych jest zwiększenie jego widoczności na wyrażenia long-tail – czyli wyrażenia bardziej szczegółowe, z tzw. dodatkowymi nośnikami. Są łatwiejsze do pozycjonowania, zwiększają CTR oraz wpływają docelowo na promocję tych trudniejszych wyrażeń. Pozycjonowanie można rozpaczać od promocji konkretnych produktów i jego wariantów, przechodząc coraz wyżej w hierarchii kategorii. W poniższym przypadku skupiliśmy się na optymalizacji kategorii pod kątem znanych producentów i typów urządzeń w branży leśnej. Dodanie treści, optymalizacja sekcji head oraz eliminacja duplikatów przyniosły już po 3 miesiącach pierwsze efekty we wzrostach wejść na stronę.

Efekty pozycjonowania lokalnego


Pozycjonowanie strony firmowej – kluczowym aspektem promocji strony firmowej było określenie wyrażeń kluczowych, które pozwoliły na skuteczny wzrost ruchu na stronie i zwiększenie rozpoznawalności marki. Pierwsze działania optymalizacyjne pozwoliły na delikatne wzrosty, indeksacja kolejnych treści oraz wpisy w katalogach i promocja branda zwiększały skuteczność w kolejnych miesiącach. Na wykresach można zauważyć zauważalny ruch w dni robocze (spadek dla weekendów i okresów świątecznych). Świadczy to o odpowiednim określeniu odbiorcy strony, czyli klienta biznesowego.

Efekty pozycjonowania strony firmowej


Co jest potrzebne aby skorzystać z naszych usług?

Przede wszystkim chęć zaistnienia w Internecie oraz otwarta relacja biznesowa z firmą pozycjonującą. Nie obędzie się również bez strony internetowej. W ramach naszych usług prowadzimy działania webmasterskie, jednak sami nie tworzymy nowych stron internetowych. Nie masz jeszcze strony? Wykorzystaj nasze porady w budowaniu przyjaznej strony internetowej pod kątem SEO i wyprzedź konkurencję już na starcie.

Gdy posiadasz stronę internetową, niezbędne do współpracy będą:

  • dostęp na poziomie administratora do panelu zarządzania treścią witryny CMS,
  • dostęp do plików źródłowych witryny w celu modyfikacji kodu, np. poprzez dostęp do serwer FTP na którym znajduje się strona internetowa.

Bez możliwości wykonania zmian optymalizacyjnych nie wpłyniemy na możliwie największą liczbę czynników rankingujących. W przypadku współpracy z firmą zarządzającą stroną przygotowujemy dokumenty z zaleceniami do wdrożenia na stronie oraz monitorujemy postęp prac.

📣 Zacznij pozycjonowanie strony już dzisiaj! 📣
Podaj adres strony, którą chcesz promować: